>Автор олень, не ганьби мову, навчися правильно писати!
Автор правильно написав, але не згідно з чинним правописом, а з харківським. Чи доцільно його використовувати - то вже інша дискусія.
А "ріжний" та похідні слова наразі вважається архаїзмом, нічого поганого в його використанні не бачу (якщо це доречно, звісно). Так що краще вчіть українську, не обмежуйте нашу живу мову штучними книжними рамками.
Створено користувачем Mrak_NoiZeless, Срд 10 Бер 2010 01:33:54
Вот почитал тут комментарии твой и грустно стало..
Я конечно прекрасно понимаю, что ни монголо-татары, ни крымские, ни печенеги, ни половцы ни ходили на Русь. Точнее на Русь они ходили, однако обходили Украину с боку (в частности город Киев) прям обегали со стороны, потому что, наверное боялись очень сильно.
Ты вообще способен сам мыслить, не основываясь на пропаганду, которую все 4 года тов.Ющенко вдалбливал тебе в голову, хотя если ты западноукраинец, то это многое объясняет.
По поводу заселения Владивостока - большинство тут - русские, и не надо говорить о том чего не знаешь, особенно Воронеж оставь, моя семья оттуда родом.
Створено Колян (anonymous) Срд 10 Бер 2010 00:22:02
хочу навести фрагмент наукової статті лікарів кафедри клінічної терапії медичного університету ім. Богомольця:
ТАК, ПРИ ЗАСТОСУВАННІ МУЛЬТИНУТРІЄНТНОГО КОМПЛЕКСУ БАД «ЕНЕРГЕТИН»(при комплексному лікуванні 51 пацієнта клініки внутрішніх захворювань у віці від 18 до 67 років, із них чоловіків 29. Серед них у 4 пацієнтів діагностовано хронічний НCV гепатит у фазі реактивації, у 1 - хронічний НВV гепатит у фазі реплікації, 2 - хронічний токсичний гепатит, 17 – хронічний холецистит із дискінезією жовчовивідних шляхів, 7 – хронічний панкреатит, 3 – доброякісна гіпебілірубінемія на фоні персистуючої герпетичної вірусної інфекції і у 17 хворих із різною соматичною патологією (бронхіальна астма, подагричний артрит, гіпертонічна хвороба) із фоновими реактивним гепатитом та панкреатитом, дисбактеріозом.), ЯК ПРАВИЛО, НЕ СПОСТЕРІГАЄТЬСЯ ВИРАЖЕНИХ ПОБІЧНИХ ЕФЕКТІВ, ЧИ ЗАГОСТРЕННЯ. НАВПАКИ, ВІДМІЧАЄТЬСЯ ПОМ’ЯКШЕННЯ СИПТОМАТИКИ ТА ПОКРАЩЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО СТАНУ.
Детальніше про...
хочу навести фрагмент наукової статті лікарів кафедри клінічної терапії медичного університету ім. Богомольця:
ТАК, ПРИ ЗАСТОСУВАННІ МУЛЬТИНУТРІЄНТНОГО КОМПЛЕКСУ БАД «ЕНЕРГЕТИН»(при комплексному лікуванні 51 пацієнта клініки внутрішніх захворювань у віці від 18 до 67 років, із них чоловіків 29. Серед них у 4 пацієнтів діагностовано хронічний НCV гепатит у фазі реактивації, у 1 - хронічний НВV гепатит у фазі реплікації, 2 - хронічний токсичний гепатит, 17 – хронічний холецистит із дискінезією жовчовивідних шляхів, 7 – хронічний панкреатит, 3 – доброякісна гіпебілірубінемія на фоні персистуючої герпетичної вірусної інфекції і у 17 хворих із різною соматичною патологією (бронхіальна астма, подагричний артрит, гіпертонічна хвороба) із фоновими реактивним гепатитом та панкреатитом, дисбактеріозом.), ЯК ПРАВИЛО, НЕ СПОСТЕРІГАЄТЬСЯ ВИРАЖЕНИХ ПОБІЧНИХ ЕФЕКТІВ, ЧИ ЗАГОСТРЕННЯ. НАВПАКИ, ВІДМІЧАЄТЬСЯ ПОМ’ЯКШЕННЯ СИПТОМАТИКИ ТА ПОКРАЩЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО СТАНУ.
Детальніше про мультинутрієнтний комплекс БАД „Енергетин” тут: http://www.energetyn.com/2010/01/blog-post.html
Створено Олеже (anonymous) Втр 09 Бер 2010 23:23:13
Єдине джерело з якого відомо про заснування Москви, це хроніка сфабрикована за наказом Катерини Другої в вісімнадцятому столітті (що характерно, оригінали документів москалі зазвичай губили або випадково спалювали, тому до нас дійшли лише переписи-перекази, що безперечно дуже зручно). Фактично в НЕмоскальських папірцях Москва починає фігурувати лише за монголів, а саме в монгольському переписі.
Створено користувачем anonymous, Втр 09 Бер 2010 19:41:35
>>68348 Поляни - це якесь фінське чи татарське плем'я? Тоді можливо. Та якщо ти про українських полян, то це питання навіть не спірне, бо навіть сама російська мова говорить про те, що її формували попи та намісники татарів на основі болгарської церковно-слов'янської мови, щодо культури і держави це варто почитати Карла Маркса за наведеним посиланням.
Створено користувачем anonymous, Втр 09 Бер 2010 19:34:49
З приводу генетики:
http://demotivators.org.ua/b/viewtopic.php?f=4&t=11
Що цікаво, то в Росії вибірка робилась по регіонах дотичних до України та Білорусі, які заселені і зараз українцями та білорусами - часто вже русифікованими (наприклад: Курська, Воронежська області, Кубань), тобто фактичний відсоток "слов'янських" генів у мокселів є значно нижчим.
Створено користувачем anonymous, Втр 09 Бер 2010 19:02:57
>>68268 У москалів, що характерно спільна історія з монголами і татарами.
Владимир Белинский. СТРАНА МОКСЕЛЬ
http://ukrlife.org/main/evshan/moxel.htm
Висловлювання про Київ (самець), як "мать" (самка) городов руських (українських) є правидиве, хоча з'яляється в перше після роботи німкені Каті 2, але все одно не зрозуміло, яким боком Київ стосується генетичних угро-фінів - москалів.
Створено користувачем anonymous, Втр 09 Бер 2010 18:56:16
Так оце я так гарував, став "Суверен Генерал Великий Инспектор", а Шльома з базару краватки продає все одно головніший? І я маю цілувати його у перстеня, який він тримає половинками своєї дупи? Ай-Вей!
Створено користувачем anonymous, Втр 09 Бер 2010 16:13:49
нема проблем, приєднуйтесь до нас, як в старі добрі часи.
нет, извини я против аннексии, но создать общее государство, пусть даже с центром в Киеве, ибо Киев - отец городов русских, то была бы здравая идея.
Вот у нас, например, Приморском крае (г.Владивосток) очень много украинцев и белорусов, ибо во время заселения Приморья очень многие приезжали, и мы с ребятами отлично общаемся, несмотря на то, какая фамилия у человека, русская или украинская.
У меня у самого прапрабабушка с Украины была, поэтому разводить тут срач, это по меньшей мере глупо.
А вот по поводу ДНК и учёных, это ты, брат, извини. Я слышал по телевизору и привести формулы вычисления по памяти не могу =) но кажется мне, что правду там сказали:)
Самой лучшей мыслью было бы оставить политику политикам и жить мирно, спокойно в здравой и дружелюбной атмосфере. Все выяснения отношений, диалектов, разметка границ и территорий - всё это ПЫЛЬ по сравнению с нашей общей историей, общими корнями, общими победами и...
нема проблем, приєднуйтесь до нас, як в старі добрі часи.
нет, извини я против аннексии, но создать общее государство, пусть даже с центром в Киеве, ибо Киев - отец городов русских, то была бы здравая идея.
Вот у нас, например, Приморском крае (г.Владивосток) очень много украинцев и белорусов, ибо во время заселения Приморья очень многие приезжали, и мы с ребятами отлично общаемся, несмотря на то, какая фамилия у человека, русская или украинская.
У меня у самого прапрабабушка с Украины была, поэтому разводить тут срач, это по меньшей мере глупо.
А вот по поводу ДНК и учёных, это ты, брат, извини. Я слышал по телевизору и привести формулы вычисления по памяти не могу =) но кажется мне, что правду там сказали:)
Самой лучшей мыслью было бы оставить политику политикам и жить мирно, спокойно в здравой и дружелюбной атмосфере. Все выяснения отношений, диалектов, разметка границ и территорий - всё это ПЫЛЬ по сравнению с нашей общей историей, общими корнями, общими победами и поражениями и не хотелось бы чтоб на том свете перед предками стыдно было за наше недружелюбное настоящее.
Створено Колян (anonymous) Втр 09 Бер 2010 15:31:15
нема проблем, приєднуйтесь до нас, як в старі добрі часи.
нет, извини я против аннексии, но создать общее государство, пусть даже с центром в Киеве, ибо Киев - отец городов русских, то была бы здравая идея.
Вот у нас, например, Приморском крае (г.Владивосток) очень много украинцев и белорусов, ибо во время заселения Приморья очень многие приезжали, и мы с ребятами отлично общаемся, несмотря на то, какая фамилия у человека, русская или украинская.
У меня у самого прапрабабушка с Украины была, поэтому разводить тут срач, это по меньшей мере глупо.
А вот по поводу ДНК и учёных, это ты, брат, извини. Я слышал по телевизору и привести формулы вычисления по памяти не могу =) но кажется мне, что правду там сказали:)
Самой лучшей мыслью было бы оставить политику политикам и жить мирно, спокойно в здравой и дружелюбной атмосфере. Все выяснения отношений, диалектов, разметка границ и территорий - всё это ПЫЛЬ по сравнению с нашей общей историей, общими корнями, общими победами и...
нема проблем, приєднуйтесь до нас, як в старі добрі часи.
нет, извини я против аннексии, но создать общее государство, пусть даже с центром в Киеве, ибо Киев - отец городов русских, то была бы здравая идея.
Вот у нас, например, Приморском крае (г.Владивосток) очень много украинцев и белорусов, ибо во время заселения Приморья очень многие приезжали, и мы с ребятами отлично общаемся, несмотря на то, какая фамилия у человека, русская или украинская.
У меня у самого прапрабабушка с Украины была, поэтому разводить тут срач, это по меньшей мере глупо.
А вот по поводу ДНК и учёных, это ты, брат, извини. Я слышал по телевизору и привести формулы вычисления по памяти не могу =) но кажется мне, что правду там сказали:)
Самой лучшей мыслью было бы оставить политику политикам и жить мирно, спокойно в здравой и дружелюбной атмосфере. Все выяснения отношений, диалектов, разметка границ и территорий - всё это ПЫЛЬ по сравнению с нашей общей историей, общими корнями, общими победами и поражениями и не хотелось бы чтоб на том свете перед предками стыдно было за наше недружелюбное настоящее.
Створено Колян (anonymous) Втр 09 Бер 2010 15:30:48
УПА не воювала з регулярною армією. В регулярній армії служили, і ті, кому Совєтський Союз був до сраки, ось НКВД та МГБ - це інша справа. Це я до того, що 8 травня - це і українське свято, як і у всього цивілізованого світу.
Створено користувачем YasondinAlt, Втр 09 Бер 2010 11:30:59
"А ведь ещё Бисмарк говорил, чтобы погубить Русь, надо разделить Россию и Украину. Вот и ведётся работа как у нас, так и у вас, по дебилизации поколения и разрыву двух истинно братских народов, а цель у врагов Запада одна - уничтожить нас." - нема проблем, приєднуйтесь до нас, як в старі добрі часи.
"Кстати немецкие учёные провели экспертизу ДНК русских, украинцев и белорусов - совпадение 100%, следовательно - мы один народ, говорящий на разных диалектах." - Ви або німецькій вчений, якій має незаперечні докази свого дослідження, або людина, яка навіть в середній школі не вчилася. Бо і сторію розселення фіно-угорських племен у класі п'ятому здається вивчають.
А от що до діялектів - ви правду сказали. РОСІЙСЬКА - ДІЯЛЕКТ УКРАЇНСЬКОЇ!
А по поводу дема, я бы не зацикливался ибо придурки есть везде как в России, так и на Украине, и в любой другой стране. - Правда.
Створено користувачем anonymous, Втр 09 Бер 2010 07:26:01
А ведь ещё Бисмарк говорил, чтобы погубить Русь, надо разделить Россию и Украину. Вот и ведётся работа как у нас, так и у вас, по дебилизации поколения и разрыву двух истинно братских народов, а цель у врагов Запада одна - уничтожить нас.
Кстати немецкие учёные провели экспертизу ДНК русских, украинцев и белорусов - совпадение 100%, следовательно - мы один народ, говорящий на разных диалектах.
А по поводу дема, я бы не зацикливался ибо придурки есть везде как в России, так и на Украине, и в любой другой стране.
Створено Колян (anonymous) Втр 09 Бер 2010 04:44:27